Winterzwemmen Banenzwemmen
|
Veelgestelde vragen
Moet ik reserveren?
Alleen voor Winterzwemmen, discozwemmen en AquaJoggen, Floatfit en Aquarobic dient u te reserveren. Voor recreatief zwemmen, binnen banen zwemmen, babyzwemmen of andere doelgroeplessen hoeft u niet te reserveren.
Ik wil graag winterzwemmen hoe reserveer ik een ticket?
Op onze site is een webkassa. Hier kunt u aanklikken waarvoor u reserveert. Vervolgens volgt u de stappen: Het maken van een account/inloggen, het selecteren van de gewenste dag/tijdstip en afrekenen.
Moet ik een QR code hebben?
Als u alleen in het buitenbad komt zwemmen hoeft u geen geldige QR code te tonen.
Kan ik mijn badenkaart gebruiken?
In verband met een andere tariefstelling is het niet mogelijk om badenkaarten en/of abonnementen te gebruiken voor Winterzwemmen.
Is het mogelijk om recreatief te zwemmen?
U kunt in het buitenbad alleen banen zwemmen. Kinderen zijn van harte welkom, wanneer zij ook banen willen zwemmen.
Ik heb gereserveerd voor buiten, maar het is slecht weer, wat nu?/ Ik wil graag mijn ticket annuleren.
U kunt tot 24 uur van te voren uw ticket annuleren. Dit doet u via Mijn omgeving onder mijn actieve producten. U krijgt dan een tegoed welke u binnen 2 maanden opnieuw kunt gebruiken. Wij geven geen geld terug.
Mag ik ook binnen zwemmen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om binnen te zwemmen wanneer u voor Winterzwemmen kiest.
Kan ik ook bij de kassa een kaartje kopen?
Wanneer u een geldige QR code heeft (en identiteitsbewijs) is het mogelijk om bij de kassa van zwembad De Hoorn een ticket te kopen.
Kan ik naar het toilet?
Om naar het toilet te gaan moet u een geledige QR code en legitimatie tonen.
Ik heb geen bevestiging gekregen
Wat vervelend. Heeft u uw spam gecontroleerd? Wij raden u eerst aan om dat te doen, daarna kunt u uw bank raadplegen. Als de betaling gelukt is kunt u er vanuit gaan dat uw reservering goed is.