De Thermen 2

24 juni 2021

Veelgestelde vragen

ALGEMEEN
RESERVEREN IS VERPLICHT

Wat is het rooster?

Bekijk het rooster hier. 

Hoe reserveer ik een ticket?
Op onze site is een webkassa. Hier kunt u aanklikken waarvoor u reserveert. Vervolgens volgt u de stappen: Het maken van een account/inloggen, het selecteren van de gewenste dag/tijdstip en afrekenen. Bekijk hier een uitgebreide uitleg 

Door de versoepelingen mogen wij vanaf 26 juni 5 tickets per activiteit/tijdsblok apart houden voor mensen die moeite hebben met het online reserveren. Deze tickets zijn niet telefonisch te reserveren, maar alleen op de dag zelf, voorafgaand aan het tijdsblok bij de gastenservice op te halen. Hierbij geldt dat op=op. Online reserveren blijft de voorkeur. Ook voor deze 5 personen geldt dat registreren verplicht is.

Wat kan ik doen?
Wij zijn geopend voor alle activiteiten. U kunt terecht voor banen zwemmen (binnen en buiten) recreatief zwemmen (binnen en buiten), gezinszwemmen, doelgroeplessen, aquasporten en zwemlessen. Alleen zwemmen voor mensen met dementie, ladies only en de waterratjes zijn nog niet gestart.

Wat betekenen de kleuren in het reserveringssysteem?
Het reserveersysteem geeft drie kleuren aan. Groen is zwembad de Hoorn en oranje is zwembad Aquarijn. Is een blok grijs gekleurd dan is deze volgeboekt.  
Staat uw dag/tijdstip er niet tussen, zet dan het vinkje 'verberg niet beschikbaar' uit. Dan worden de grijze (volgeboekte) blokken ook getoond. 

Ik kan maar een twee weken vooruit reserveren, klopt dat?
Om iedereen de kans te geven lekker te komen zwemmen is het slechts mogelijk om twee weken vooruit te reserveren. Iedere dinsdagavond en donderdagavond komen er nieuwe dagen online.  

Hoe reserveer ik met een badenkaart?
Heeft u al een badenkaart dan is de kans groot dat u al een account van ons heeft, als uw emailadres bij ons bekend is hebben wij er een voor u aangemaakt. Weet u dat niet zeker klik dan op wachtwoord vergeten. Als uw emailadres bij ons bekend is en uw kaart gekoppeld is krijgt u een email met uw wachtwoord. Krijgt u niets binnen op uw emailadres dan is uw juiste e-mailadres niet gekoppeld.  Dan kunt dit formulier invullen en dan regelen wij het voor u. U kunt ook bellen of even binnenlopen. 

Wij raden u af om zelf een account aan te maken. Dan is uw eerder gekochte kaart  niet gekoppeld namelijk.

Ik heb een badenkaart, maar wanneer ik wil reserveren kan ik deze niet selecteren (geen product gekoppeld)
Uw badenkaart is niet aan het emailadres waarmee u bent ingelogd gekoppeld. Kan het zijn dat er nog een account met een ander emailadres bestaat? Zo niet dan raden wij u aan om ons te bellen, te mailen of voor deze ene keer een los bad te kopen en tijdens uw bezoek langs de kassa te lopen. Het is niet mogelijk om aan de kassa zelf een tijdslot te kopen.

Klik hier voor uitgebreide uitleg voor reserveren met badenkaart

Is mijn badenkaart / abonnement weer geldig?
Uw badenkaart is geldig en automatisch verlengd met de periode waarin wij dicht zijn geweest. Als u een tijdslot reserveert kunt u aanklikken dat u reserveert met een badenkaart/abonnement.

Hoelang duurt een tijdslot?
Vroege vogels kunnen voor twee uur reserveren.
Gewoon banen zwemmen banenzwemmen duurt 50 minuten en 10 minuten omkleden.
Recreatief zwemmen duurt 3 uur. Gezinszwemmen duurt 2 uur. Voor doelgroeplessen en aquasporten reserveert u voor de duur van de les.

Het is niet mogelijk om meerdere tijdsloten achtereen te reserveren.

Is er een toilet?
De toiletten zijn geopend

Zijn de kleedkamers open?
De wisselcabines zijn geopend

Zijn de douches geopend?
De douches zijn van geopend.

Welke locaties zijn open?
Zowel zwembad De Hoorn als zwembad AquaRijn zijn geopend.

Is de horeca geopend?
Doordeweeks is het alleen mogelijk om koffie, koude dranken, koek/snoep/chips en ijs te bestellen. De keuken is in het weekend geopend.

Ik wil met mijn gezin komen. Hoe reserveer ik?
U kunt voor uw hele gezin reserveren in één account. 

Hoe reserveer ik voor gezinszwemmen?
Kinderen die bij ons op zwemles zitten of op de wachtlijst staan, mogen op vertoon van hun zwempas, onder begeleiding van een betalende ouder gratis Gezinszwemmen (zie rooster). Als volwassene reserveert u een kaartje via de webkassa. Bij aankomst meldt u zich met uw kind bij de kassa. Op vertoon van een geldige zwemleskaart en uw reservering, heeft uw kind recht op gratis entree.

Ik wil graag mijn ticket annuleren. 
Eenmaal aangeschafte kaartjes kunnen niet retour worden gegeven of geruild worden naar een ander tijdstip of datum. Bij slecht weer kunnen wij helaas geen restitutie geven op tickets voor het buitenbad.

Ik heb gereserveerd voor buiten, maar het is slecht weer, wat nu?

Wat vervelend dat het weer niet is zoals u had gehoopt. Helaas kunnen wij uw tickets niet omzetten naar een andere dag of tijdstip. Restitutie is helaas niet mogelijk.

Van welke baden kan ik gebruik maken?/ mag ik ook in andere baden zwemmen?
Recreatief zwemmen: U mag van alle baden gebruik maken. U dient wel rekening te houden met het max van 50 personen per bad.

Banen zwemmen: Omdat er een maximaal personen in een bad mogen is het niet toegestaan om van bad te wisselen. Als u reserveert voor het wedstrijdbad dan dient u hier te blijven. Ook wanneer u buiten zwemt is het niet mogelijk om naar binnen te gaan en daar te zwemmen.

Gezinszwemmen: Als volwassene reserveert u een kaartje via de webkassa. Bij aankomst meldt u zich met uw kind bij de kassa. Op vertoon van een geldige leskaart en uw reservering, heeft uw kind recht op gratis entree.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als een betaling niet lukt, betekent dat automatisch dat er geen plek meer is op het door u gekozen tijdstip.

Wat betekenen de kleuren in het reserveersysteem?
Paars betekent dat er nog ruimte is. Als een betaling niet lukt, betekent dat automatisch dat er geen plek meer is.

Ik heb geen bevestiging gekregen
Wat vervelend. Heeft u uw spam gecontroleerd? Wij raden u eerst aan om dat te doen, daarna kunt u uw bank raadplegen. Als de betaling gelukt is kunt u er vanuit gaan dat uw reservering goed  is. 

Coronamaatregelen

  • Alle gasten dienen vooraf een tijdslot te reserveren via de website
  • Zwemt u met gezinsleden dan heeft toch ieder gezinslid een tijdslot nodig.
  • Banen zwemmen: U kunt alleen zwemmen in het bad waar u voor reserveert. Recreatieve zwemmers mogen van alle baden gebruik maken.
  • Er mogen maximaal 50 personen tegelijk in één bad
  • Bij gezinszwemmen is dat op zaterdag alleen het recreatiebad. 50 ouders en kinderen. Op zondag is dit verspreid over 3 baden: recreatie, doelgroep en wedstrijdbad.
  • De wisselcabines, toiletten, de douches en groepskleedkamers zijn geopend.
  • Er dient ten alle tijden rekening te worden gehouden met 1,5 meter afstand t.o.v. andere bezoekers en ons personeel.

Gemaakte reserveringen kunnen niet omgeruild worden voor een andere dag/tijdstip. Restitutie is niet mogelijk.

 

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van alles over de Thermen2