De Thermen 2

26 januari 2021

Veelgestelde vragen over Winterzwemmen

Hoe warm is het water?
Het water is verwarmd naar 21 graden. 

Hoe reserveer ik een ticket?
Op onze site is een webshop. Hier kunt u een los bad aanklikken. Vervolgens volgt u de stappen: Het maken van een account/inloggen, het selecteren van de gewenste dag/tijdstip en afrekenen. 

Is er een toilet?
Wij raden u aan om thuis naar het toilet te gaan. Er is geen toilet beschikbaar buiten. Alleen wanneer er echt hoge nood is kunt u bij uitzondering binnen naar het toilet. Dit is echter niet de bedoeling ivm Corona maatregelen.

Welke locatie?
U kunt gebruik maken van het buitenbad van zwembad De Hoorn, Van Foreestlaan in Alphen aan den Rijn. 

Ik wil graag mijn ticket annuleren. 
Eenmaal aangeschafte kaartjes kunnen niet retour worden gegeven of geruild worden naar een ander tijdstip of datum. In verband met de lockdown is onze kassa gesloten. 

Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als een betaling niet lukt, betekent dat automatisch dat er geen plek meer is op het door u gekozen tijdstip.

Wat betekenen de kleuren in het reserveersysteem?
Paars betekent dat er nog ruimte is. Als een betaling niet lukt, betekent dat automatisch dat er geen plek meer is.

Hoe kan ik mij verkleden?
Wilt u voor het zwemmen badkleding onder uw gewone kleding aandoen? 
Na het zwemmen kunt u langs de badrand omkleden of plaatsnemen in de open tent. In verband met Corona is er geen afgesloten ruimte om te verkleden. De meeste bezoekers doen na het zwemmen een badjas of oncie aan.

Waar haal ik de gratis koffie of thee?
Na het zwemmen kunt u bij de tent, bij de entree, een gratis kopje koffie of thee halen. Heerlijk om op te warmen.

Ik heb geen bevestiging gekregen
Wat vervelend. Heeft u uw spam gecontroleerd? Wij raden u eerst aan om dat te doen, daarna kunt u uw bank raadplegen. Als de betaling gelukt is kunt u er vanuit gaan dat uw reservering goed is. 

Mag ik een wetsuit aan
Natuurlijk mag dat. 

Zijn jullie telefonisch bereikbaar
Nee, door de lockdown is er niemand in de accommodatie. U kunt ons wel benaderen via messenger op Facebook. Zwembaden Alphen aan den Rijn.  Ook zijn wij te bereiken via info@dethermen2.nl.
Deze mailbox wordt niet elke dag gecontroleerd. 

Is mijn badenkaart geldig?
Helaas is uw abonnement of badenkaart niet geldig voor winterzwemmen. Omdat onze locaties voor andere activiteiten gesloten zijn en niet iedereen gebruik wil maken van winterzwemmen hebben we besloten om deze niet te gebruiken voor winterzwemmen. Zodoende kunnen we als we weer geheel open zijn de abonnementen en badenkaarten voor iedereen verlengen met de totale periode dat we gesloten waren. 

 

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van alles over de Thermen2